Smart City / Publikacje

Raport Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju.

Zobacz, jak w innych miastach na świecie wyglądają systemowe rozwiązania outdoorowe.

Pobierz bezpłatny raport na temat kierunków rozwoju branży DOOH, przygotowany przez infuture hatalska foresight institute.

W pełnym raporcie:

 

  • pełna i wyczerpująca charakterystyka DOOH na świecie, w Londynie, Berlinie, Sao Paolo, Paryżu i Polsce
  • kilkadziesiąt autorskich zdjęć dokumentujących ciekawe nośniki
  • przykłady nośników i reklam DOOH
  • dodatkowe dane i zestawienia
  • ponad 140 stron inspiracji i wiedzy

Więcej informacji: www.dooh.ams.com.pl

/

Książka „Warszawskie przystanki”

Przystanki – cisi obserwatorzy miasta, życia codziennego, wojny, odbudowy, rozwoju – o nich opowiada najnowsza książka varsavianistów Włodzimierza Winka i Roberta Człapińskiego – „Warszawskie przystanki”, powstała przy współpracy z AMS. Publikację wzbogacają piękne zdjęcia przedwojennej Warszawy, historie jej przebudowy i zmian na przestrzeni ubiegłego wieku.

Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl

Biblioteka Urbanisty Szyld w krajobrazie miasta

Szyldy są strukturalnie związane z architekturą i przestrzenią miasta. Publikacja „Szyld w krajobrazie miasta” prezentuje szereg zagadnień związanych z kształtowaniem szyldów w krajobrazie miasta – rozumianych nie tylko jako nośnik reklamowy, ale integralny element przestrzeni.

Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl

Biblioteka Wizerunku Miasta Bramy Kraju

Projekt Bramy Kraju był realizowany w latach 2005-2015. Był to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, autorski projekt AMS, poświęcony tworzeniu wizerunku i marki polskich miast, w szczególności poprzez kształtowanie przestrzeni publicznej.

Przez 10 lat trwania projektu zorganizowaliśmy 10 konferencji, przeprowadziliśmy 7 konkursów, wydaliśmy 8 publikacji. Zapraszamy do zapoznania się z archiwalnymi publikacjami.

Bramy Kraju 1. edycja – Miejskie powitanie (2005)

Pobierz PDF z publikacją

Bramy Kraju 2. edycja – Miejska informacja SIM (2006)

Pobierz PDF z publikacją

Bramy Kraju 3. edycja – Meble miejskie (2007)

Pobierz PDF z publikacją

Bramy Kraju 4. edycja – Reklama w mieście (2008)

Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl

 

Bramy Kraju 5. edycja – Miasto dostępne (2009)

Pobierz PDF z publikacją

 

Bramy Kraju 6. edycja – Miasto publiczne - miasto prywatne (2010)

Pobierz PDF z publikacją

 

Bramy Kraju 7. edycja – Miasto po EURO (2011)

Pobierz PDF z publikacją

 

Bramy Kraju 8. edycja – Smart City. Sposób na inteligentne miasto (2012)

Pobierz PDF z publikacją

 

/

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK