Case Studies / WWF

case study od AMS dla WWF

CASE STUDY

Klient: Fundacja WWF

Kategoria: Organizacja pożytku publicznego

Miejsce: Digital Citylight na przystankach

Cel: Ekologiczna edukacja jako wsparcie akcji „Godzina dla Ziemi” na rzecz ratowania planety

Rozwiązanie: Stworzenie ekologicznego mini serialu i prezentowanie go co godzinę na Digital Citylightach w całej Polsce 

Wykorzystaj kontent na Digital OOH. Zaangażuj konsumentów, zbuduj szerszą narrację dla swojej marki. Podziel się pożytecznymi informacjami i poprzedź spot reklamowy ciekawym kontentem.

Więcej: Przeczytaj informację prasową na ten temat

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK