Klient: Wawel
Kategoria: Słodycze
Miejsce: Digital Indoor w galeriach w Krakowie
Cel: Maksymalizacja świadomości kampanii marki Wawel wśród konsumentów robiących zakupy
Rozwiązanie: Kampania w galeriach handlowych na ścieżce zakupowej konsumenta – w jej ostatnim punkcie przed dokonaniem zakupu
Precyzyjne dopasowanie treści przekazu reklamowego do grupy docelowej oraz kontekstu miejsca i właściwego momentu emisji.
Więcej: bit.ly/AMScasestudyWawel
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK