Case Studies / Wawel

case_study_od_AMS_Wawel

CASE STUDY

Klient: Wawel

Kategoria: Słodycze

Miejsce: Digital Indoor w galeriach w Krakowie

Cel: Maksymalizacja świadomości kampanii marki Wawel wśród konsumentów robiących zakupy

Rozwiązanie: Kampania w galeriach handlowych na ścieżce zakupowej konsumenta – w jej ostatnim punkcie przed dokonaniem zakupu

Precyzyjne dopasowanie treści przekazu reklamowego do grupy docelowej oraz kontekstu miejsca i właściwego momentu emisji.

Więcej: bit.ly/AMScasestudyWawel

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK