Przykład reklamy natywnej – świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher na pasku informacji miejskiej Cityinfo
Przykład reklamy natywnej – świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher na pasku informacji miejskiej Cityinfo
Przykład reklamy natywnej – świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher na pasku informacji miejskiej Cityinfo
Przykład reklamy natywnej – świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher na pasku informacji miejskiej Cityinfo
Przykład reklamy natywnej – świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher na pasku informacji miejskiej Cityinfo
Przykład reklamy natywnej – świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher na pasku informacji miejskiej Cityinfo
Reklama natywna to propozycja wyjścia z reklamą poza layout plakatu. To reklama produktu, która świetnie wtapia się w treść i układ paska informacji miejskiej Cityinfo – obok przydatnych wiadomości, tj. prognozy pogody, godziny i oceny jakości powietrza. Jest widoczna dla odbiorców non stop.
Ten rodzaj reklamy jest dostępny na paskach informacji miejskiej na ponad 160 ekranach AMS w całej Polsce – Digital Citylightach w wiatach przystankowych, Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach oraz Digital Indoor w galeriach handlowych.
Zapraszamy do współpracy. Skontaktuj się z nami
Sprawdź nasze niestandardowe rozwiązania
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK