Wyjątkowe plakaty z lustrem, które marka Tic Tac umieściła na przystankach przypominając, że #delikatnośćwmałychrzeczach 👌
„Doładuj się delikatnością” to hasło kampanii Tic Tac – stąd możliwość ładowania telefonu na przystanku.
Kampania pralek i suszarek Electrolux PerfectCare – Pierz, susz, noś dłużej. Na dowód, że to działa w gablocie wisi nienaganny sweterek…
Dzięki innowacyjnej technologii winylowe plakaty w kampanii filmu „Bright” zostały wzbogacone ledowym podświetleniem – tworząc efekt neonów rodem z lat 60.
Premiera nowej płyty na przystanku? Tak, to możliwe. Wystarczą własne słuchawki i wiata przystankowa z wbudowanym odtwarzaczem mp3.
W kwietniu br. na naszych frontlightach można było zobaczyć promocję serialu „Zagubieni w kosmosie”. Nośniki FLN 50 zostały podszyte LED-ami, stąd ten znakomity efekt!
Firma F&F skorzystała z niestandardowej możliwości i w panelu reklamowym na przystanku umieściła bikini z najnowszej kolekcji.
Niestandardowa realizacja całej wiaty – to nasza specjalność. W przypadku tej kampanii użyto specjalnej folii dającej efekt zroszonej szyby.
Nawet zastawa stołowa dobrze prezentuje się w naszych wiatach! Tak promowała się nowa strefa restauracyjna w centrum handlowym Arkadia.
Nowe rozwiązanie wykorzystane przez adidas — folia witrażowa. Efekt przyciągający uwagę zarówno w dzień …
To naprawdę reklama pełna głębi, ciężko oderwać wzrok – a wszystko dzięki możliwościom druku soczewkowego.
Krótko i konkretnie, bez lania wody – pijcie kranówkę! Tak w Poznaniu promowaliśmy tę świetną inicjatywę 🙂 Specjalne techniki druku folii i plakatów potrafią zrobić wrażenie!
SUPER-PHARM Poland wykorzystało możliwości druku lustrzanego na naszych wiatach i umożliwiło oczekującym na przystanku zrobienie selfie oraz podzielenie się miłymi wspomnieniami!
Następny przystanek – Przystanek Natura! Skorzystaj z bezpłatnego WiFi na naszych wiatach i sprawdź najnowsze kosmetyczne trendy od Drogerie Natura ????
Kampania Chanel pięknie prezentowała się na ulicach na wszystkich panelach w wiacie. Taki produkt nie mógł pojawić się na innych nośnikach niż te z segmentu premium.
W kampanii piwa Lech wykorzystaliśmy metliczną folię z nadrukiem przypominającą zorzę polarną. W gablotach umieściliśmy koszulki, które można było wygrać w konkursie.
#PrzygarnijPlakat – to tytuł specjalnej kampanii AMS, w której po raz pierwszy w historii plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo, na przystankach można było posłuchać werdyktu Jury, poznać informacje o autorze plakatu oraz wziąć udział w konkursie.
Jednym z elementów kampanii „adidas Women Must Haves” były specjalnie przygotowane wiaty przystankowe, w których gabloty przypominały witryny sklepu adidas.
Premierowy odcinek nowego sezonu „Gorączki Złota” był promowany na frontlightach z pięknie pozłacanymi literami.
Szyby w przystankach autobusowych promujących wystawę Muzeum Narodowym w Krakowie tak zaaranżowaliśmy, że przypominają czternastowieczny witraż znany z Bazyliki Mariackiej w Krakowie. Całe przystanki AMS zostały dedykowane wyłącznie temu projektowi, tworząc spójną i zwracającą uwagę pasażerów i przechodniów całość.
Jak w niestandardowy sposób dotrzeć do odbiorców w mieście? Jak niekonwencjonalnie użyć nośników reklamy OOH? Jak przełamać standard w reklamie?
Wszystko zależy od pomysłu i kreacji. Przykłady kampanii AMS można mnożyć: winylowe plakaty, które tworzą efekt neonów rodem z lat 60, specjalne folie dające efekt zroszonej szyby, plakaty z efektem trójwymiaru i wiele, wiele innych.
Zobacz nasze wybrane realizacje. Po więcej inspiracji zapraszamy na naszą tablicę na Pinterest oraz na nasz kanał na YouTube