Case Studies / Zalando retargeting

case_study_od_AMS_Zalando

CASE STUDY

Klient: Zalando

Kategoria: E-commerce

Miejsce: Digital Citylight na przystanku

Cel: Wielokrotna komunikacja do konsumenta w miejscu i w czasie, gdy będzie on zainteresowany tym, co mamy mu do przekazania

Rozwiązanie: Retargeting z precyzyjnym dotarciem do grupy celowej

Najpierw widzisz reklamę na przystanku, później na swoim smartfonie – klikasz i bezpośrednio trafiasz na stronę, gdzie kupujesz wymarzone buty. Jak to możliwe? Odpowiedź jest prosta – retargeting od AMS. Zobacz, jak można wzmocnić reklamę dzięki OOH!

Więcej: youtu.be/RqUnbFWoPVs

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK