Case Studies / YES

case study od AMS dla YES

CASE STUDY

Klient: YES

Kategoria: biżuteria

Miejsce: Dynamic Backlight na kluczowych skrzyżowaniach w mieście, Premium Citylight na przystankach oraz Citylight na miejskiej ścieżce podróży

Cel: Budowa świadomości wizerunku marki – marki „świadomej”, która pokazuje wszystkie oblicza kobiecości

Rozwiązanie: Dobór medium demokratycznego z wysoką akceptacją społeczną – synergia kanałów OOH 

OOH to medium demokratyczne, które nie wyklucza! Tworzy szerszą perspektywę do dyskusji w przestrzeni miejskiej. Nie ocenia, a zwraca uwagę na ważne tematy społeczne.

Więcej: youtu.be/76djYqsmfbw

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK