Case Studies / Rossmann olejek Isana

case_study_od_AMS_Rossmann

CASE STUDY

Klient: Rossmann

Kategoria: Kosmetyki

Miejsce: Billboard 18 przy trasach wzmożonego ruchu, przy galeriach i centrach handlowych

Cel: Pokazanie butelki olejku do włosów marki Isana w spektakularnym wymiarze

Rozwiązanie: Ambient z elementem wystającym poza ramy nośnika

Packshot preparatu do włosów wystający poza nośnik pozwala odbiorcy skupić uwagę na produkcie. Potrzebujesz olejku, który nada blask włosom nawet po suszeniu? Szukaj go w drogerii Rossmann.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK