Klient: Electrolux
Kategoria: AGD
Miejsce: Frontlight w kluczowych punktach miasta
Cel: Podkreślenie zaangażowania firmy w ochronę środowiska
Rozwiązanie: Plakaty poddawane 100% recyklingowi
Kampania edukacyjna pokazująca jak wydłużyć życie naszych ubrań, to pomysł Electrolux na ochronę środowiska ☘ Każdy wybór ma znaczenie. Zadbajmy o lepsze jutro. Razem! EKO zaangażowanie + OOH = Smart OOH
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK