Case Studies / Polska Organizacja Turystyczna

case_study_od_AMS_POT

CASE STUDY

Klient: Polska Organizacja Turystyczna

Kategoria: Turystyka

Miejsce: Premium Citylight na przystanku

Cel: Wykorzystanie atrybutów i kontekstu w kampanii zachęcającej do zaplanowania rodzinnych wakacji z bonem turystycznym

Rozwiązanie: Ambient z aranżacją gabloty

Z czym kojarzą się rodzinne wakacje nad Bałtykiem? Z plażą ⛱  Dlatego gablotę na przystanku wypełniliśmy piaskiem. Wiata przystankowa nie do przeoczenia 🙂

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK