Case Studies / AMS na Olimpiadę

case_study_od_AMS

CASE STUDY

Klient: AMS

Kategoria: Sport

Miejsce: Digital Indoor w galeriach handlowych

Cel: Relacja w czasie rzeczywistym poczynań naszych sportowców na Olimpiadzie i Paraolimpiadzie Tokio 2020

Rozwiązanie: Real Time Marketing

39 medali: 11 złotych, 11 srebrnych, 17 brązowych 🥇🥈🥉 To osiągnięcia naszych Paraolimpijczyków i Olimpijczyków. System Digital OOH od AMS emitował informacje o medalach w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogliśmy się cieszyć z sukcesów w drodze do pracy, na zakupach, czy podczas treningu.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK