Case Studies / L'Oréal

case_study_od_AMS_Loreal

CASE STUDY

Klient: L’Oréal

Kategoria: Kosmetyki

Miejsce: Zielone przystanki w Warszawie

Cel: Podkreślenie realizacji idei zrównoważonego rozwoju i działania na rzecz ochrony środowiska dla perfum My Way Intense marki Giorgio Armani

Rozwiązanie: EKO wiaty AMS

Nowe, zielone, oddychające wyspy w przestrzeni miejskiej! Największy system EKOlogicznych przystanków zrealizowany przy współpracy z L’Oréal Paris poprawia jakość powietrza w Warszawie. Ekologiczne, estetyczne, przyjazne – nie tylko dla przechodniów, ale też dla ptaków i owadów. Realizacja społecznej odpowiedzialności reklamy.

Więcej: youtu.be/vi41NfrKo8k

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK