Case Studies / Lavazza

case study od AMS dla Lavazza

CASE STUDY

Klient: Lavazza

Kategoria: Kawa

Miejsce: Digital Cityscreen na kluczowych skrzyżowaniach w mieście, Digital Citylight na przystankach, Digital Indoor w galeriach handlowych

Cel: Szybkie dotarcie z komunikatem reklamowym do konsumentów w czasie ich miejskich podróży i przy podejmowaniu decyzji zakupowych

Rozwiązanie: Mix formatów Digital OOH

Chcesz szybko dotrzeć do konsumentów? Wybierz mix formatów Digital OOH i stań się towarzyszem miejskiej podróży konsumentów. Pomórz im trafić do miejsca, gdzie podejmują decyzje zakupowe – galerie handlowe. Tam wzmocnij przekaz, pokaż layout w formie video, w szerszej perspektywie. Bądź SMART i wybierz Digital Out-of-Home.

Więcej: youtu.be/uppzMCXXf9Y

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK