Klient: Interia
Kategoria: portal internetowy
Miejsce: Digital Citylight i Premium Citylight na przystankach
Cel: Maksymalizacja zasięgu, dobór medium do charakteru portalu
Rozwiązanie: Premium Citylight – jako podstawa działań reklamowych. Równomierne rozłożenie kampanii, dostępność w każdym punkcie miasta to maksymalizacja parametrów mediowych.
Szukasz sposobu na zwiększenie zasięgu? Chcesz zbudować wizerunek marki? A może chcesz przekonać konsumentów do przekierowania na swój portal? Skorzystaj z OOH, które jest świetnym łącznikiem między światem off i online.
Więcej: youtu.be/bxGNBOdC4PM
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK