Case Studies / Interia

case study od AMS dla Interia

CASE STUDY

Klient: Interia

Kategoria: portal internetowy

Miejsce: Digital CitylightPremium Citylight na przystankach

Cel: Maksymalizacja zasięgu, dobór medium do charakteru portalu

Rozwiązanie: Premium Citylight – jako podstawa działań reklamowych. Równomierne rozłożenie kampanii, dostępność w każdym punkcie miasta to maksymalizacja parametrów mediowych.

Szukasz sposobu na zwiększenie zasięgu? Chcesz zbudować wizerunek marki? A może chcesz przekonać konsumentów do przekierowania na swój portal? Skorzystaj z OOH, które jest świetnym łącznikiem między światem off i online.

Więcej: youtu.be/bxGNBOdC4PM

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK