Case Studies / Ikea retargeting

case_study_od_AMS_Ikea

CASE STUDY

Klient: Ikea

Kategoria: Retail

Miejsce: Digital CityscreenPremium Citylight na kluczowych skrzyżowaniach w mieście

Cel: Dobrze sprofilowana kampania, która dotrze do osób zainteresowanymi promowanymi produktami

Rozwiązanie: Retargeting z geograficznym ograniczeniem stref emisji reklam

Synergia mediów, OOH jako medium budującego zasięg, a następnie precyzyjne dotarcie z powtórzeniem komunikatu w mobile online, przynosi świetne rezultaty. Zobacz, jak można wzmocnić reklamę dzięki smart OOH 💪

Więcej: bit.ly/RetargetingwOOHodAMS

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK