Case Studies / HBO Max

case study od AMS dla HBO Max

CASE STUDY

Klient: HBO Max

Kategoria: Platforma streamingowa VoD

Miejsce: rozliczne punkty w mieście – zapewniające wiele różnych punktów styku z odbiorcą

Cel: Zwiększenie rozpoznawalności marki i jej oferty w pożądanej grupie celowej (dorośli mieszkańcy największych miast i aglomeracji), która przełożyłaby się na efekt sprzedażowy, czyli napływ nowych klientów tej platformy streamingowej.

Rozwiązanie: Kampania z wykorzystaniem różnorodnych punktów styku. Założenie oparte na olbrzymim potencjale oferty AMS: poszczególne systemy nośników mogą się skutecznie uzupełniać, budując maksymalnie możliwy zasięg.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK