Case Studies / Garmin

case study od AMS dla Garmin

CASE STUDY

Klient: Garmin

Kategoria: Sport

Miejsce: Dynamic Backlight na kluczowych skrzyżowaniach w mieście i Digital Indoor w galeriach handlowych

Cel: Kampania towarzysząca klientom na ich ścieżce zakupowej i dopasowana do charakteru marki i produktu

Rozwiązanie: Multiformatowa kampania OOH w dynamicznej formie

Towarzysz klientom na ich ścieżce zakupowej:
1. Buduj świadomość marki zasięgowymi kampaniami OOH
2. Intryguj i targetuj reklamę do właściwych grup docelowych
3. Wybierz formy odpowiednie do charakteru produktu
4. Zachęć do kupna formą video w galeriach handlowych i outdoorowym GIF-em w przestrzeni miejskiej

Więcej: youtu.be/NQRx4gJ5-2o

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK