Case Studies / Fundacja Alivia

case study od AMS dla Fundacji Alivia

CASE STUDY

Klient: Fundacja Alivia

Kategoria: Organizacja pożytku publicznego

Miejsce: Digital Citylight na przystankach

Cel: Dotarcie do szerokiego grona odbiorców z kampanią edukacyjną z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem (4.02)

Rozwiązanie: Weekendowa kampania kontentowa na digitalowych formatach w całej Polsce

W ciągu trzech dni na nośnikach całego systemu digitalowego AMS w 70 miastach Polski wyemitowaliśmy ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem.

Więcej: Przeczytaj informację prasową na ten temat

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK