Klient: Fundacja Alivia
Kategoria: Organizacja pożytku publicznego
Miejsce: Digital Citylight na przystankach
Cel: Dotarcie do szerokiego grona odbiorców z kampanią edukacyjną z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem (4.02)
Rozwiązanie: Weekendowa kampania kontentowa na digitalowych formatach w całej Polsce
W ciągu trzech dni na nośnikach całego systemu digitalowego AMS w 70 miastach Polski wyemitowaliśmy ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem.
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK