Case Studies / eobuwie.pl

kampania DOOH od AMS dla eobuwie.pl

CASE STUDY

Klient: eobuwie.pl

Kategoria: e-commerce

Miejsce: Digital Citylight na przystanku

Cel: Pokazanie wielu wariantów produktu w jednym miejscu w przestrzeni miejskiej

Rozwiązanie: Kampania Digital OOH z dopasowaną treścią reklamową do czasu emisji.

Masz więcej niż jedną kreację w kampanii? Chcesz zmienić linię kreatywną w czasie jej trwania? Tak, to możliwe! Bez dodatkowych kosztów i od ręki! Nowocześnie i w pełnej symbiozie z innymi kanałami reklamowymi.

Więcej: https://youtu.be/xgTI2KmKFOM

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK