Case Studies / Blik

case study od AMS dla BLIKA

CASE STUDY

Klient: BLIK

Kategoria: system płatności mobilnych

Miejsce: Digital Cityscreen na kluczowych skrzyżowaniach w mieście

Cel: Zakup określonej liczby wyświetleń reklamy, analogicznie do reklamy on-line

Rozwiązanie: Kampania Digital OOH zakupiona w modelu programatycznym „automated guaranteed”

Elastyczny zakup emisji reklamy w oparciu o model programatyczny. Odejście od tradycyjnego modelu sprzedaży i dopasowanie liczby emisji reklamy do potrzeb klienta.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK