Klient: BLIK
Kategoria: system płatności mobilnych
Miejsce: Digital Cityscreen na kluczowych skrzyżowaniach w mieście
Cel: Zakup określonej liczby wyświetleń reklamy, analogicznie do reklamy on-line
Rozwiązanie: Kampania Digital OOH zakupiona w modelu programatycznym „automated guaranteed”
Elastyczny zakup emisji reklamy w oparciu o model programatyczny. Odejście od tradycyjnego modelu sprzedaży i dopasowanie liczby emisji reklamy do potrzeb klienta.
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK