Case Studies / 4F

case study od AMS dla 4F

CASE STUDY

Klient: 4F

Kategoria: e-commerce i sklepy stacjonarne

Miejsce: Premium Citylight na przystanku

Cel: Dotarcie do młodzieży z informacją o zimowej kolekcji ubrań narciarskich i snowboardowych sklepu

Rozwiązanie: Gotowe rozwiązanie #AMStarget z gwarantowanym GRP skierowanym do młodych osób

Twoją grupą celową są młodzi konsumenci? Ważna jest dla Ciebie liczba kontaktów? Skorzystaj z ofert targetowanych – łatwo zaplanuj kampanię i szybko osiągnij swój cel!

Więcej: youtu.be/Kvqd7UVl4Wc

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK