Dzięki innowacyjnej technologii winylowe plakaty w kampanii filmu „Bright” zostały wzbogacone ledowym podświetleniem – tworząc efekt neonów rodem z lat 60.
Premiera nowej płyty na przystanku? Tak, to możliwe. Wystarczą własne słuchawki i wiata przystankowa z wbudowanym odtwarzaczem mp3.
W kwietniu br. na naszych frontlightach można było zobaczyć promocję serialu „Zagubieni w kosmosie”. Nośniki FLN 50 zostały podszyte LED-ami, stąd ten znakomity efekt!
Wszystko zależy od punktu widzenia – plakaty z efektem animacji.
Firma F&F skorzystała z niestandardowej możliwości i w panelu reklamowym na przystanku umieściła bikini z najnowszej kolekcji.
Niestandardowa realizacja całej wiaty – to nasza specjalność. W przypadku tej kampanii użyto specjalnej folii dającej efekt zroszonej szyby.
Nawet zastawa stołowa dobrze prezentuje się w naszych wiatach! Tak promowała się nowa strefa restauracyjna w centrum handlowym Arkadia.
Nowe rozwiązanie wykorzystane przez adidas — folia witrażowa. Efekt przyciągający uwagę zarówno w dzień …
… jak i po zmroku!
To naprawdę reklama pełna głębi, ciężko oderwać wzrok – a wszystko dzięki możliwościom druku soczewkowego.
Krótko i konkretnie, bez lania wody – pijcie kranówkę! Tak w Poznaniu promowaliśmy tę świetną inicjatywę 🙂 Specjalne techniki druku folii i plakatów potrafią zrobić wrażenie!
SUPER-PHARM Poland wykorzystało możliwości druku lustrzanego na naszych wiatach i umożliwiło oczekującym na przystanku zrobienie selfie oraz podzielenie się miłymi wspomnieniami!
Następny przystanek – Przystanek Natura! Skorzystaj z bezpłatnego WiFi na naszych wiatach i sprawdź najnowsze kosmetyczne trendy od Drogerie Natura ????
Kampania Chanel pięknie prezentowała się na ulicach na wszystkich panelach w wiacie. Taki produkt nie mógł pojawić się na innych nośnikach niż te z segmentu premium.
W kampanii piwa Lech wykorzystaliśmy metliczną folię z nadrukiem przypominającą zorzę polarną. W gablotach umieściliśmy koszulki, które można było wygrać w konkursie.
#PrzygarnijPlakat – to tytuł specjalnej kampanii AMS, w której po raz pierwszy w historii plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo, na przystankach można było posłuchać werdyktu Jury, poznać informacje o autorze plakatu oraz wziąć udział w konkursie.
Jednym z elementów kampanii „adidas Women Must Haves” były specjalnie przygotowane wiaty przystankowe, w których gabloty przypominały witryny sklepu adidas.
Premierowy odcinek nowego sezonu „Gorączki Złota” był promowany na frontlightach z pięknie pozłacanymi literami.
Szyby w przystankach autobusowych promujących wystawę Muzeum Narodowym w Krakowie tak zaaranżowaliśmy, że przypominają czternastowieczny witraż znany z Bazyliki Mariackiej w Krakowie. Całe przystanki AMS zostały dedykowane wyłącznie temu projektowi, tworząc spójną i zwracającą uwagę pasażerów i przechodniów całość.
Jak w niestandardowy sposób zaaranżować przestrzeń przystanku? Jak niekonwencjonalnie użyć nośników reklamy OOH? Jak przełamać standard w reklamie?
Wszystko zależy od pomysłu i kreacji. Przykłady kampanii AMS można mnożyć: winylowe plakaty, które tworzą efekt neonów rodem z lat 60, specjalne folie dające efekt zroszonej szyby, plakaty z efektem trójwymiaru i wiele, wiele innych.
Zobacz nasze wybrane realizacje. Po więcej inspiracji zapraszamy na naszą tablicę na Pinterest.
Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.
OK