O nas / Aktualności

Wzrost popytu na autobusy AMS

W porównaniu do zeszłego roku, AMS odnotował trzykrotny wzrost zainteresowania tą formą reklamy (ponad 350 autobusów). Przekroczony został rekordowy wynik z początku tego roku, kiedy to w wiosennym piku kampanie reklamowe obsługiwało około 300 autobusów.

W tym miesiącu z autobusów AMS skorzystali m.in.: OPEL – launch modelu Corsa, TVP – mix nośników uwzględniający autobusy AMS, CHIO – realizacja pełnowartościowej kampanii wyłącznie na autobusach AMS.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK