O nas / Aktualności

Promocja Wrocławia na nośnikach AMS

Kampania potrwa do końca listopada i jest skierowana do młodych ludzi. Plakaty z hasłem „Twoje klimaty” przedstawiają Wrocław jako miasto przyjazne młodym, takie, w którym zdobywa się wiedzę (prężny ośrodek akademicki), gdzie można łatwiej znaleźć pracę (boom inwestycyjny), a także dobrze się zabawić (centrum młodej kultury). Do kampanii wybrano nośniki zlokalizowane w pobliżu szkół, klubów, akademików itp.

W kampanii wykorzystano 350 billboardów i 313 citylightów (z rotacją) w 9 miastach: Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Krakowie oraz Katowicach i Sosnowcu.

Poprzednia kampania, którą AMS realizował dla Wrocławia (też na billboardach i citylightach) w czerwcu 2005, miała hasło: „Wrocław non stop”. Była to promocja cyklu imprez kulturalnych.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK