O nas / Aktualności

Polskie Badania Outdooru – list intencyjny podpisany.

Po kilku miesiącach przygotowań, 25 listopada 2003 roku został podpisany list intencyjny dotyczący nowego badania reklamy zewnętrznej. Stronami listu są instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Company oraz dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS i Clear Channel Polska.

Zakres współpracy firm sygnatariuszy listu obejmować będzie działalność badawczą w odniesieniu do nośników reklamy zewnętrznej, autoryzację wyników, a w szczególności opracowywanie zasad i standardów prowadzenia badań outdooru oraz powołanie spółki odpowiedzialnej za realizację celów w tych obszarach. Możliwość powołania spółki jest zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad stworzeniem projektu badawczego, który może stać się standardem dla firm reklamy zewnętrznej, domów mediowych i agencji reklamowych. Sygnatariusze listu oświadczają, że spółka Polskie Badania Outdooru będzie w pełni otwarta na udział innych firm reklamy zewnętrznej.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK