O nas / Aktualności

Oryginalne winyle i płyty Coldplay w wiatach przystankowych AMS

16 grudnia br. na nośnikach Premium Citylight AMS w wybranych wiatach przystankowych w Warszawie zawisły winyle i płyty zespołu Coldplay. W ten niestandardowy sposób Warner Music Poland reklamuje album Coldplay „A Head Full of Dreams”.

Kampania najnowszego albumu zespołu Coldplay jest równie wyjątkowa jak sama płyta – dzięki oryginalnej realizacji wyróżnia się na ulicy. Gablota wiaty przystankowej została zaaranżowana w taki sposób, aby przypominała witrynę sklepową – wiszą w niej prawdziwe płyty i okładki. Całość jest bardzo kolorowa i nawiązuje do okładki albumu, co gwarantuje widoczność i ułatwia zapamiętanie reklamy.

AMS razem z Warner Music Poland zajął się produkcją i realizacją tej kampanii. To jedyna na świecie promocja płyty Coldplay z wykorzystaniem aranżacji gablot w wiatach przystankowych. Jeszcze nigdzie na świecie w ten sposób nie reklamowano płyty Coldplay.

Płyta Coldplay „A Head Full of Dreams” ukazała się 4 grudnia. Jest to siódmy studyjny album brytyjskiej grupy. Wydawnictwo promuje singiel „Adventure of A Lifetime”.

Kampania potrwa do 30 grudnia br. w Warszawie.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK