O nas / Aktualności

Nowa struktura w pionie sprzedaży AMS

Od 1 stycznia 2008 r. w pionie sprzedaży AMS funkcjonuje dział współpracy z centrami handlowymi, który obsługuje klientów z branży sprzedażowej. W kompetencjach pracowników nowego działu jest zarówno obsługa inwestycyjna, jak i planersko – sprzedażowa.

– Zdecydowaliśmy się na zmianę struktury, żeby lepiej obsługiwać naszych klientów. Nowy dział będzie współpracować z centrami i sieciami handlowymi, galeriami, sklepami wielobranżowymi itp. Formuła pracy nowego działu zakłada zwiększenie kompetencji zespołu i dążenie do obsługi full-serwisowej – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

Dyrektorem działu została Małgorzata Czechowska, dotychczas pełniąca funkcję dyrektora działu sprzedaży bezpośredniej. Działem sprzedaży bezpośredniej będzie kierował Zbigniew Kaczmarek, dotychczasowy wicedyrektor tego działu. Jego zastępcą została Elżbieta Brzuszkiewicz, dotychczas account manager.

AMS współpracuje m.in. z: Castoramą, Media Markt, Intemarche i Liroy Merlin.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK