StartOferta

Zintegrowane działania OOH w kampanii dla MasterPass

03.12.2014
Zintegrowane działania OOH w kampanii dla MasterPass
Najnowsza kampania AMS dla MasterCard, promująca nowy system płatności MasterPass, wykorzystuje synergię kanałów OOH: klasycznego - w postaci kampanii na citylightach i cyfrowego - kampanii w kanale informacji pasażerskiej CityINFOtv.

MasterPass to nowy system płatności internetowych MasterCard. Dzięki niemu płacenie za zakupy w sieci staje się szybsze i bezpieczne. Aby podkreślić zalety tego systemu, w wybranych wiatach przystankowych został udostępniony darmowy internet – dzięki czemu pasażer może szybko, wygodnie i bezpiecznie zapłacić za zakupy w sieci, stojąc na przystanku. Darmowy dostęp do internetu reklamowany jest na plakatach citylightowych hasłem: „W tym miejscu skorzystasz z darmowego WiFi dzięki MasterPass.”

Informacja o zbliżaniu się do strefy darmowego WiFi na przystankach pojawia się w CityINFOtv - aktualizowanym online kanale informacji pasażerskiej, dostępnym w warszawskiej komunikacji miejskiej. Na potrzeby kampanii zostało przygotowanych kilkanaście spotów, które różnią się nazwą przystanku - w ten sposób pasażer dowiaduje się, do jakiego przystanku się zbliża i czy może na nim skorzystać z darmowego WiFi od MasterPass. Informacja o przystankach z darmowym dostępem do internetu znajduje się także na mapach w serwisie jakdojade.pl.

Akcja potrwa do końca grudnia br. Za kampanię komunikacyjną i mediową odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: agencja Isobar Poland, dom mediowy Carat oraz agencja Posterscope Poland. Zintegrowane działania OOH na citylightach i w CityINFOtv oraz na mapach jakdojade.pl zaplanował i skoordynował AMS.

MasterCard to drugi po Coca-coli reklamodawca, który wykorzystał w swojej kampanii darmowe WiFi w wiatach przystankowych AMS.
Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP