StartOferta

Niedźwiedź, szop pracz i kruk w słupach reklamowych AMS

01.07.2016
VIDEO
1 lipca br. rozpoczęła się niestandardowa kampania promująca najnowszy krążek Red Hot Chili Peppers "The Getaway". We wnętrzu słupów reklamowych AMS umieszczone zostały stożki usypane z płyt oraz modele zwierząt nawiązujące do okładki albumu.

Duża powierzchnia ekspozycyjna słupa, możliwość oglądania przekazu reklamowego z różnych stron i lokalizacje na chodnikach dają bardzo wiele możliwości aranżacji. W kampanii albumu we wnętrzu słupa został usypany stożek z płyt CD, po którym wspina się szop pracz. Z czubka piramidy wystaje łapa niedźwiedzia trzymająca okładkę płyty, na brzegu której siedzi kruk. Modele zwierząt do tej kampanii zostały specjalnie zaprojektowane i ręcznie zrobione – tak, aby całość wyglądała bardzo realistycznie i przyciągała uwagę. Na dole słupa widnieje napis: „Żadne zwierzęta i płyty nie ucierpiały przy produkcji tej reklamy”.

Jest to kolejna realizacja z wykorzystaniem wnętrzna słupa reklamowego. W maju br. z tej możliwości skorzystał TK Maxx – wypełniając słup kwiatami i reklamując w ten sposób wiosenno-letnią akcję promocyjną „Szalone możliwości”.

Przez cały lipiec kampanię płyty będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach: u zbiegu ulic Emilii Plater i Twardej, Marszałkowskiej i Hożej oraz na ulicy Emilii Plater przy Pałacu Kultury i Nauki oraz przy Złotych Tarasach.

Produkcją i realizacją tej kampanii zajął się AMS razem z Warner Music Poland. Film z kampanii można zobaczyć tutaj.

Płyta Red Hot Chili Peppers "The Getaway" ukazała się 17 czerwca br. Jest 11. studyjnym albumem kalifornijskiej grupy. Wydawnictwo promuje singiel "Dark Necessities".
Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP