StartOferta

AMS ponownie wygrał przetarg w warszawskim metrze

21.05.2013
AMS ponownie wygrał przetarg w warszawskim metrze

AMS wygrał postępowanie przetargowe na reklamę w wagonach metra. Przetarg dotyczył małoformatowych reklam tradycyjnych oraz powierzchni pod montaż elektronicznych nośników reklamowych.


AMS przedstawił najlepszą ofertę. Obejmuje ona kanał informacji pasażerskiej CityINFOtv na ponad 960 ekranach w wagonach metra oraz tradycyjne formaty (ramki reklamowe i reklamę na szybach wagonów). Umowa została podpisana na 3 lata. Dotyczy całego taboru realizującego przewozy pasażerskie w metrze.


CityINFOtv to aktualizowany on-line serwis informacyjno-reklamowy dostępny w autobusach komunikacji miejskiej i w wagonach warszawskiego metra oraz w autobusach i trolejbusach obsługujących miejskie linie w Trójmieście. W środkach komunikacji miejskiej zostały zainstalowane ekrany, które są elektronicznym źródłem bieżących informacji on-line docierającym do pasażerów w trakcie ich podróży. Na ekranach prezentowany jest serwis tworzony specjalnie dla pasażerów, który zawiera informacje adekwatne do pory dnia i dostosowane do czasu podróży. Serwis informacyjny CityINFOtv przygotowują profesjonalni dziennikarze, a wiadomości aktualizowane są online na wszystkich ekranach. Serwis informacyjny zamknięty jest w pętlę programową, skorelowaną z czasem podróży, pomiędzy którą znajdują się bloki reklamowe.


Kanał CityINFOtv został wprowadzony na rynek w 2008 roku. Obecnie w ofercie firmy znajduje się ponad 2000 ekranów w środkach komunikacji miejskiej. Więcej na www.cityinfotv.pl.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP