StartOferta

„Żywe” billboardy w promocji Rigipsu

12.09.2008
			„Żywe” billboardy w promocji Rigipsu
Na krzesłach przymocowanych do billboardów zasiedli w piątek (12 września) żywi modele - w taki niestandardowy sposób, w trzech punktach Warszawy oraz dodatkowo w Krakowie i Wrocławiu, promowano ściany gipsowo-kartonowe Rigips. W kampanii wykorzystano specjalnie zaaranżowane nośniki AMS.

Akcja rozpoczęła się o godzinie 7 rano i trwała do godziny 18. Niezwykłe billboardy można było zobaczyć w trzech miejscach stolicy: przy skrzyżowaniu ulic Górczewskiej i Prymasa Tysiąclecia, przy skrzyżowaniu Alei Solidarności, Karolkowej i Towarowej oraz przy centrum handlowym M1 w Jankach. W Krakowie „żywy” billboard pojawił się przy skrzyżowaniu ulic: Nowohuckiej i Pana Tadeusza, zaś we Wrocławiu – u zbiegu ulic: Kozanowskiej i Pilczyckiej.

Do billboardów o formacie 6x3 przymocowano płyty gipsowo-kartonowe Rigips wraz z profilami. Do nich zaś - przy użyciu specjalnych konstrukcji – przytwierdzono krzesła, na których przez cały dzień siedzieli modele.

„Żywy” billboard to część kampanii ścian gipsowo – kartonowych Rigips. Jej zadaniem jest podkreślenie wytrzymałości i niezawodności konstrukcji tej marki. Kampania w głównej mierze skierowana jest do firm wykonawczych, a także do firm dystrybucyjnych, inwestorów i architektów. - Chcemy podkreślić wytrzymałość naszych systemów – mówi Agnieszka Kańkowska, Brand Devlopment & PR Manager Rigips. - W kampanii systemy suchej zabudowy Rigips przechodzą zaskakujące „testy” wytrzymałości. „Niezawodność jakiej się nie spodziewałeś” – to obietnica, jaką składamy w naszej kampanii. Chcemy przekonać naszych odbiorców, że dajemy im pewność, bezpieczeństwo, spokój, bo jako jedyni udzielamy Bezterminowej Gwarancji na nasze systemy – dodaje Agnieszka Kańkowska.

Kampania rozpoczęła się 1 września i potrwa do końca października. Na razie działania koncentrują się na prasie, radiu i internecie. W październiku dołączy do nich outdoor i telewizja.

Strategią i kreacją kampanii oraz produkcją wszelkich wykorzystywanych materiałów reklamowych zajęła się agencja reklamowa MARTIS. Media zakupił dom mediowy Maxus Global oraz częściowo także bezpośrednio Rigips.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP