StartOferta

Suzuki Day

03.02.2004
			Suzuki Day
Koncern Suzuki Motor Poland po raz pierwszy zdecydował się na reklamowanie swoich produktów w technice day&night. Kampania "Ignis – teren miejski" obejmuje 85 powierzchni na nośnikach AMS typu backlight w całej Polsce i trwać będzie od 1 lutego do 15 marca.

Layout przedstawia samochód - model Ignis - w trakcie jazdy po mieście. Na layoucie dziennym pojazd prezentowany jest na tle błękitnego nieba. Na layoucie nocnym Ignis jedzie w ciemnościach, z włączonymi światłami mijania. Na obu wersjach layoutu w tle przedstawione jest nowoczesne miasto.

"Cieszymy się, że Klienci zaczynają korzystać z możliwości reklamy zewnętrznej w niestandardowy sposób." – mówi Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyrektor ds. Sprzedaży. Z doświadczeń AMS-u wynika, że kampanie niestandardowe – wykorzystujące różnego rodzaju możliwości prezentowania plakatów – uzyskują znakomite wyniki w badaniach postrzegalności. Jedna z nich, organizowana pod koniec ubiegłego roku, dzięki zastosowaniu kreatywnych rozwiązań osiągnęła prawie 14% przypomnienia spontanicznego, przy średniej z dotychczasowych pomiarów wynoszącej 5,2% (badanie na zlecenie AMS przeprowadził Instytut Mareco). "Sądzę, że jest to wyraźna wskazówka dla Klientów – im ciekawsza, bardziej intrygująca forma plakatu – tym lepsza postrzegalność" – komentuje Jędrzejewski.

Technika day&night od dłuższego czasu z powodzeniem wykorzystywana jest w kampaniach na nośnikach typu citylight. Day&night jest nowoczesną techniką druku, polegającą na zadrukowaniu wybranych części obu stron plakatu. Pozwala to uzyskać interesujące efekty w postaci dwóch różnych layoutów – innego za dnia, innego w nocy.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wizard, zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP