StartOferta

„Przystanek Wyspiański” – niezwykła kampania AMS

01.12.2017
„Przystanek Wyspiański” – niezwykła kampania AMS
W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach pojawiły się wyjątkowe przystanki. Można na nich podziwiać reprodukcje dzieł Wyspiańskiego oraz „uruchomić zmysły”. AMS zaprasza do obejrzenia dzieł, wysłuchania przewodnika i poczucia zapachu kwiatów z dzieł Wyspiańskiego.

Specjalnie przygotowane przystanki AMS towarzyszą wystawie „Wyspiański”, którą można oglądać w Muzeum Narodowym w Krakowie. Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Każda z nich jest wyposażona w WiFi, po którego uruchomieniu pojawia się landing page „Przystanek Wyspiański”. Kieruje on na stronę Muzeum Narodowego, z której można pobrać materiały dedykowane wystawie. Dodatkowo dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3, można wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu – poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach Wyspiańskiego.

– Zaproponowaliśmy Muzeum Narodowemu wyjście z wystawą na ulicę i rozszerzenie jej oddziaływania poza sferę czysto wizualną. Przyda się więc nie tylko wzrok, ale także słuch i węch – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Przystanek to doskonałe miejsce do łączenia reklamy i technologii w rozwiązania, które umożliwiają wywołanie zainteresowania, a w konsekwencji zaangażowania i interakcji odbiorców – dodaje Grażyna Gołębiowska.

Na każdym z przystanków znajdują się naklejki z informacjami o materiałach dostępnych do pobrania. Ponadto Muzeum Narodowe zaplanowało aplikację „Szlak Stanisława Wyspiańskiego”, dzięki której będzie można poznać wiele ciekawostek z życia artysty. Gdzie urodził się Stanisław Wyspiański? Dla kogo celowo zaprojektował niewygodne meble? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można poznać korzystając z aplikacji dostępnej do pobrania również na krakowskich przystankach AMS.

„Przystanek Wyspiański” można znaleźć w następujących miastach:

Katowice, ul. Roździeńskiego, Uniwersytecka
Kraków, Plac Inwalidów
Kraków, Filharmonia
Łódź, ul. Sienkiewicza, Galeria
Poznań, ul. Towarowa, al. Niepodległości (Święty Marcin)
Szczecin, Wyszyńskiego, Most Długi (kierunek Brama Portowa)
Gdańsk, Podwale Grodzkie (Dworzec PKP, Wałowa)
Warszawa, Hotel Bristol 02
Wrocław, ul. Łącznik-Stawowa, Kołłątaja (Borowska)

Pomysłodawcą i mecenasem projektu jest AMS - partner wystawy „Wyspiański” realizowanej przez Muzeum Narodowe w Krakowie.
Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP