StartOferta

Prawie 100 procent pasażerów metra zna CityINFOtv

08.07.2009
			Prawie 100 procent pasażerów metra zna CityINFOtv
Badanie zrealizowane przez ośrodek badawczy Mareco Polska potwierdza, że prawie wszyscy pasażerowie warszawskiego metra znają CityINFOtv – nowoczesny kanał komunikacji out-of-home stworzony przez AMS.

Badanie zrealizowane przez ośrodek badawczy Mareco Polska potwierdza, że prawie wszyscy pasażerowie warszawskiego metra znają CityINFOtv – nowoczesny kanał komunikacji out-of-home stworzony przez AMS.

W maju br. ośrodek badawczy Mareco Polska przebadał 300 osób podróżujących warszawskim metrem. Aż 93% ankietowanych zadeklarowało znajomość CityINFOtv – co oznacza, że kanał dociera praktycznie do wszystkich pasażerów metra. – To znakomita wiadomość dla naszych klientów, mogą bowiem za naszym pośrednictwem dotrzeć do bardzo pożądanej przez reklamodawców grupy wielkomiejskich konsumentów, przede wszystkim osób młodych i wykształconych – podkreśla Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.

Na pytanie, czym są zajęci w trakcie podróży, aż 67% ankietowanych odpowiedziało, że „ogląda informacje wyświetlane na ekranach CityINFOtv” – i jest to najczęściej wymieniana czynność w badaniu (kolejne zajęcie – czytanie prasy zadeklarowało 41% ankietowanych). – Badanie zrealizowane przez niezależny ośrodek badawczy potwierdza, że CityINFOtv jest znane i lubiane. Udało się nam stworzyć nowoczesne medium, które przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, ale przede wszystkim budzi ich zaangażowanie. To medium, które jest ważną platformą komunikacji społecznej funkcjonującą w przestrzeni publicznej – dodaje Arkadiusz Gawlak.

Źródło: ośrodek badawczy Mareco, wyniki badania ankietowego prowadzonego w metrze, 7-8 maja 2009, N = 300
Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP