StartOferta

Nagrody w 6. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS przyznane

15.12.2006
			Nagrody w 6. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS przyznane
Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu zachęcającego do korzystania ze środków komunikacji miejskiej: autobusów, trolejbusów, metra i tramwajów. Do tej edycji konkursu zostało zakwalifikowanych 717 prac. Jury w dwustopniowym głosowaniu wybrało laureatów, którzy najlepiej sprostali zadaniu konkursowemu godząc twórczą swobodę poszukiwań artystycznych z czytelnością komunikatu outdoorowego.

Nagrodę główną otrzymał:
1. Łukasz Rayski

Wyróżnieni zostali:
2. Szymon Prandzioch
3. Paweł Jońca
4. Katarzyna Gwazdacz
5. Paweł Adamus
6. Rafał Bartlet

Plakat nagrodzony nagrodą główną będzie eksponowany w całej Polsce na nośnikach typu citylight w 2007 roku. Laureat nagrody głównej tradycyjnie otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 7 tys. zł od AMS. Podobnie jak przy poprzednich edycjach wybrani laureaci będą mieli możliwość odbycia staży w wiodących agencjach reklamowych. Nagrodę specjalną w wysokości 4 tys. zł ufundował w tej edycji współorganizator konkursu: Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej. Patronami medialnymi projektu są: tygodnik Media i Marketing Polska, Kreatura, miesięcznik Fluid oraz portal Gazeta.pl.

6. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem ”Zostaw samochód – daj odetchnąć” miastu została ogłoszona na początku października tego roku, a 27 listopada zakończono przyjmowanie prac. „Biorąc pod uwagę trudny temat, liczba nadesłanych prac świadczy o niezmiennie dużym zainteresowaniu konkursem Galerii Plakatu AMS, co nas ogromnie cieszy.” - komentuje prof. Janusz Górski, kurator Galerii Plakatu AMS. 

Wszystkie nadesłane i przyjęte prace można obejrzeć na stronach www.galeria.ams.com.pl. Odbyło się także głosowanie na najlepszy plakat w portalu www.gazeta.pl. Internauci wybierali spośród prac, które przeszły w preselekcji jury do drugiego etapu głosowania. Najwięcej głosów zebrała praca Marcina Szypulskiego.

Zwycięskie prace zostaną opublikowane 15 grudnia w dzienniku Metro. Będzie to zwieńczenie cyklu redakcyjnego „Dajmy odetchnąć miastu”, poświęconego promocji komunikacji miejskiej.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP