StartOferta

Marka Lancome po raz pierwszy na nośnikach reklamy zewnętrznej.

10.02.2004
			Marka Lancome po raz pierwszy na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Właścicielem marki Lancome jest koncern kosmetyczny L'Oreal. Jest to już druga po kampanii zapachu Emporio Armani Night akcja reklamowa produktu z porfolio dóbr luksusowych koncernu realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej.

"Właściwości backlightu sprawiają, że jest to znakomity nośnik do ekspozycji produktów luksusowych. Świetne layouty Emporio i Lancome'a wspaniale wykorzystują możliwości backlightów. Z punktu widzenia dopasowania layoutu do nośnika to wzorcowe projekty i bardzo dobre kampanie" komentuje Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyr. ds. Sprzedaży.

Backlighty są najbardziej spektakularnymi nośnikami reklamy zewnętrznej. Wielkość i świetne właściwości ekspozycyjne związane z zastosowaniem materiału winylowego i równomiernie rozłożonego oświetlenia zapewniają wyjątkową skuteczność przekazu reklamowego.

Kreację kampanii Attraction przygotowała agencja Publicis. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Optimedia.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP