StartOferta

Kampania reklamowa Škody na nośnikach AMS

03.02.2005
			Kampania reklamowa Škody na nośnikach AMS
1 lutego b.r. ruszyła kampania reklamowa Škody, poświęcona promocji nowego, ekonomicznego silnika TDI w modelu Skoda Octavia. W przekazie reklamowym położono nacisk na oszczędne zużycie paliwa. Reklamy będą widoczne przez miesiąc na dwóch rodzajach nośników umieszczonych na stacjach benzynowych w całej Polsce.

Wykorzystywane nośniki to nakładki na pistolety paliw oraz dwustronne ramki ekspozycyjne przy stanowiskach do tankowania. Nakładki mają powierzchnię 70 cm ˛, ramki zaś wymiary A3 i A4. W obu nośnikach materiałem jest papier chroniony folią. Eksploatację powierzchni reklamowych na stacjach prowadzi firma Akcent Media, będąca spółką zależną AMS S.A. Za koordynację sprzedaży odpowiadają struktury sprzedażowe AMS.

W ofercie AMS znajduje się blisko dwadzieścia dwa tysiące powierzchni na 762 stacjach benzynowych (należących do sieci Shell, Jet, Statoil i PKN Orlen). Nośniki są rozmieszczone na dużych stacjach o rozbudowanej infrastrukturze, położonych w obrębie aglomeracji miejskich i przy głównych drogach oraz w miejscach węzłów komunikacyjnych.

"Jest to pierwsza zakrojona na tak dużą skalę kampania reklamowa na stacjach benzynowych i pierwsza taka kampania Škody. Mamy nadzieję, że wkrótce inne firmy z branży motoryzacyjnej docenią to medium, ponieważ nakładki na pistolety i ramki ekspozycyjne - choć są niewielkich rozmiarów - pozwalają na precyzyjne dotarcie do grupy zmotoryzowanych klientów" - komentuje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes Zarządu AMS ds. Sprzedaży.

Za zakup mediów do tej kampanii jest odpowiedzialna agencja Carat, a kreację przygotowała firma Peppermint z Poznania.

AMS jest największym operatorem reklamy zewnętrznej w Polsce. Działa w segmentach billboardów, citylightów, backlightów 6x3 oraz pozostałych nośników wielkoformatowych typu backlight i frontlight. Łącznie dysponuje na tych nośnikach ponad 26 tys. powierzchni ekspozycyjnych oraz dodatkowo blisko 22 tys. powierzchni reklamowych dostępnych na stacjach benzynowych. W ofercie firmy znajduje się również reklama mobilna - powierzchnie na autobusach miejskich. Od września 2002 roku AMS jest częścią Grupy Agora.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP