StartOferta

Coca-Cola light - „Srebrne zauroczenie”

05.02.2003
			Coca-Cola light - „Srebrne zauroczenie”
Na potrzeby kampanii została użyta telewizja oraz nośniki typu backlight firmy AMS SA. Tablice te należą do najbardziej ekskluzywnych na rynku reklamy zewnętrznej. Do kampanii zostały wybrane podświetlane, wolnostojące nośniki o formacie 6 x 3 m usytuowane w pasie drogowym.

Kampania outdoorowa potrwa przez 1 miesiąc w 8 głównych miastach Polski (Warszawa, Katowice wraz z aglomeracją, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Szczecin, Trójmiasto). W celu zwiększenia zasięgu kampanii outdoorowej po 2 tygodniach nastąpi rotacja lokalizacji w ramach tej samej ilości miast.

Kampania połączona z akcjami w punkcie sprzedaży potrwa do końca marca. Zakupu mediów na potrzeby całej kampanii dokonała agencja reklamowa Universal McCann.

Coca-Cola light jest obecna na rynku od 21 lat. W USA produkt pojawił się jako Diet Coke w 1982 roku. Od 1986 był już dostępny w 61 krajach, a do Polski trafił w 1993 roku, jedenaście lat po amerykańskiej premierze. Obecnie sprzedawany jest już w 146 krajach - w 103 jako Diet Coke, w 43 jako Coca-Cola light.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP