StartOferta

AMS zwycięzcą konkursu ofert na montaż nośników na terenach Inter IKEA Centre Polska

13.05.2009
			AMS zwycięzcą konkursu ofert na montaż nośników na terenach Inter IKEA Centre Polska
AMS wygrał konkurs ofert i został partnerem Inter IKEA Centre Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowych IKEA pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi.

Umowa między AMS i IICP została podpisana na 6 lat z opcją przedłużenia kontraktu. Nie ogranicza się do jednego typu konstrukcji reklamowych – na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typów nośników. – Decydującymi kryteriami wyboru były warunki finansowe kontraktu oraz procedury operacyjne jego realizacji – powiedziała Karolina Horoszczak, rzecznik prasowy Grupy IKEA.

– Wygranie konkursu ofert na obsługę terenów w okolicach największych centrów handlowych w Polsce pozwoli uatrakcyjnić naszą ofertę handlową. Atutem dla reklamodawców jest poszerzenie oferty o miejsca, które odwiedzają codziennie dziesiątki tysięcy osób. Warto podkreślić również, że nowe nośniki znajdują się poza ścisłym centrum miast, co ułatwia wybicie się z przekazem reklamowym – podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.

Nośniki reklamowe pojawią się już w lipcu br. w Parku Handlowym Bielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, w Jankach i na warszawskim Targówku. W przyszłym roku, gdy otwarty zostanie Port Łódź, będą dostępne także w tym centrum handlowym.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP