StartOferta

AMS wprowadza nowości w obsłudze klienta

09.09.2009
			AMS wprowadza nowości w obsłudze klienta
AMS Assistance to system kompleksowego monitoringu kampanii, rozpoczynającego się w chwili podpisania kontraktu aż do raportów z jego realizacji. Obowiązująca od września wersja systemu została zrealizowana w nowej szacie graficznej, dzięki czemu uzyskano czytelniejszy i szybszy dostęp do najważniejszych dla klienta informacji – wprowadzony został m.in. interaktywny kalendarz. Klient ma do dyspozycji dostęp on-line do danych o stanie swojej kampanii, a dane te aktualizowane są co godzinę. W każdej chwili klient może także przegrać do swojego komputera fotoserwis kampanii oraz uzyskać dane o przeprowadzonych kontrolach: poprawności montażu oraz jakości ekspozycji. Kontrole przeprowadzane są przez zespół 130 specjalnie wyszkolonych kontrolerów jakości. Za dane i raporty klient nie ponosi dodatkowych opłat. Całość usługi znajduje się w cenie kampanii.

Równocześnie klienci AMS mogą od września korzystać z symulatora plakatów, który jako pierwszy na rynku wykorzystuje technikę renderingu, tzn. procesu przeliczania szeregu pojedynczych obrazów w wideo sekwencję. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom klient może wprowadzać do programu projektowany layout plakatu i zobaczyć jego symulację na nośniku outdoorowym z rzeczywistym ruchem ulicznym – poruszającymi się przechodniami i przejeżdżającymi samochodami. Symulator dostępny jest za pośrednictwem strony internetowej http://www.ams.com.pl/symulator/.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP