StartOferta

AMS najlepszym biurem reklamy outdoorowej 2010

02.12.2010
			AMS najlepszym biurem reklamy outdoorowej 2010
Biura reklamy „Gazety Wyborczej” i „Metra” już po raz kolejny zostały ocenione najwyżej wśród wszystkich zespołów sprzedaży dzienników w corocznym rankingu branżowego magazynu „Media&Marketing Polska”.

Najwyższe noty wśród biur reklamy outdoorowej otrzymał zespół sprzedaży AMS, wśród biur reklamy internetowej jako najlepszy został wskazany zespół Gazeta.pl, a handlowcy Grupy Radiowej Agory zajęli drugie miejsce wśród zespołów sprzedaży reklamy radiowej.

Biura reklamy dzienników Agory zostały określone w rankingu jako „niemal wzorcowe". Najwyżej oceniono je w 8 z 10 kategorii - m.in. za przejrzystą politykę cenową oraz doradztwo i oferowanie ciekawych rozwiązań. Ankietowani wskazali je również jako zespół sprzedażowy, z którym najbardziej lubią współpracować. To już kolejne zwycięstwo biur reklamy „Gazety Wyborczej” i „Metra” w zestawieniu „Media&Marketing Polska".

Zespół sprzedaży AMS był najbardziej chwalony za elastyczne dostosowanie się do potrzeb klientów, fachowe doradztwo i miłą współpracę - uzyskał 7 najwyższych not na 10 rankingowych kategorii.

Biuro reklamy Gazeta.pl po raz pierwszy zostało wskazane jako najlepszy zespół sprzedaży internetowej - najwyżej oceniono je za wysoki poziom obsługi oraz szybkość i sprawność w reagowaniu na potrzeby reklamodawców.

Zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory zajął drugie miejsce wśród wszystkich biur reklamy radiowej, doceniony zwłaszcza za wysoki poziom obsługi przez handlowców i miły kontakt.

Raport „Biura Reklamy" to coroczna publikacja magazynu „Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są w 10 kategoriach, m.in. szybkość i sprawność reagowania na potrzeby klienta, elastyczność i dostosowywanie się do potrzeb klienta, przejrzystość polityki cenowej, dbałość o dobre relacje z klientami. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 6.09-5.10.2010 r. przez Millward Brown SMG/KRC.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP