StartOferta

669 prac w 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

09.05.2006
			669 prac w 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS
Do tej edycji konkursu zostało zakwalifikowanych 669 prac.

„Biorąc pod uwagę trudny temat oraz to, że w ostatnim czasie pojawiło się wiele atrakcyjnych konkursów graficznych, w których studenci mogą brać udział i zdobywać nagrody, to liczba nadesłanych prac świadczy o niezmiennie dużym zainteresowaniu konkursem Galerii Plakatu AMS, co nas ogromnie cieszy.” - komentuje prof. Janusz Górski, kurator Galerii Plakatu AMS.

Wszystkie nadesłane i przyjęte prace będzie można obejrzeć na stronach www.galeria.ams.com.pl od dnia 12 maja. Tego dnia ruszy także głosowanie na najlepszy plakat w portalu www.gazeta.pl. Internauci będą mogli wyłonić plakat, który ich zdaniem najlepiej wypełnił zadanie konkursowe. Wybiorą go spośród prac, które przeszły w preselekcji jury do drugiego etapu głosowania. Nagrodą w głosowaniu internetowym będzie 10 książek Davida Bernsteina pt. „Billboard. Reklama otwartej przestrzeni”.

24 maja w parku Muzeum Plakatu w Wilanowie odbędzie się uroczyste rozstrzygnięcie 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Podczas wernisażu nastąpi premiera zwycięskiego plakatu, który będzie oficjalnie reklamował 20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie. Plakat ten będzie eksponowany na nośnikach typu citylight przez cały czas trwania wystawy Biennale. Dodatkowo jury wybierze spośród prac wyróżnionych dwa projekty, które po wprowadzeniu przez autorów odpowiednich zmian, reklamować będą wystawy towarzyszące 20. Międzynarodowemu Biennnale Plakatu w Warszawie: wystawę prac jurorów 20. Międzynarodowego Biennnale Plakatu w Warszawie i wystawę prac laureatów 19. Międzynarodowego Biennnale Plakatu w Warszawie. Te prace także będą pokazywane na nośnikach AMS przez cały czas trwania Biennale.

Laureat nagrody głównej tradycyjnie otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 7 tys. zł od AMS. Podobnie jak przy poprzednich edycjach wybrani laureaci konkursu będą mieli możliwość odbycia staży w wiodących agencjach reklamowych.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP