StartOferta

60 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego na nośnikach AMS

27.07.2004
			60 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego na nośnikach AMS
„Jedyna taka rocznica. Jedyne takie muzeum”. Pod takim hasłem trwa kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w 60 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Plakaty umieszczone na billboardach i wiatach przystankowych AMS informują jednocześnie o otwarciu w Warszawie Muzeum Powstania Warszawskiego.

Kampania przygotowana we współpracy z Zespołem Pełnomocnika ds. budowy Muzeum Powstania Warszawskiego została zrealizowana w Warszawie na 200 billboardach i 230 citylightach - powierzchniach na wiatach przystankowych. Około 100 citylightów AMS udostępnił na przystankach w Krakowie, gdzie po wojnie znalazła swoje miejsce się część powstańców.

„To niezwykle ważna rocznica i ogromnie potrzebne Muzeum. Od początku chcieliśmy wspomóc akcję nie tylko dlatego, że miasto jest naszym naturalnym partnerem. Uważaliśmy, że to po prostu nasz obowiązek” – powiedział Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS SA.

Plakat na potrzeby kampanii przygotował niezależny grafik Wojciech Sobolewski na zlecenie Zespołu Pełnomocnika ds. budowy Muzeum Powstania Warszawskiego.

Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP