StartOferta

Jesteśmy największą firmą reklamy out-of-home w Polsce.

Należymy do Grupy Agora i działamy w obszarze klasycznego oraz cyfrowego OOH. Jako jedyni dysponujemy nośnikami z każdego segmentu rynku. Łącznie na nośnikach stacjonarnych posiadamy ponad 26 tys. powierzchni ekspozycyjnych.

Naszą misją jest dostarczanie klientom skutecznych kampanii reklamowych:
  • z wykorzystaniem najszerszego na rynku portfolio nośników
  • w oparciu o nowoczesne idee i narzędzia.
Nierozerwalną częścią naszej misji jest zaangażowanie w sprawy społeczne.

Historia firmy

1990 - Powstanie AMS Sp z o.o.
1997 - Przekształcenie AMS Sp. z o.o. w Spółkę Akcyjną
1998 - Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych
1999 - Fuzja z Mercurius International Sp. z o.o.
2002 - Przejęcie udziałów w AMS przez Grupę Agora
2002 - Przejęcie nośników firmy Rainbows
2003 - Przeniesienie centrali z Poznania do Warszawy
2003 - Przejęcie udziałów w spółce Media System
2004 - Nowy produkt w ofercie AMS: reklama na autobusach komunikacji miejskiej
2005 - Stworzenie pierwszej na rynku usystematyzowanej oferty nośników wielkoformatowych
2006 - Nowy produkt w ofercie AMS: cityscroll
2007 - Rozszerzenie portfolio o nośniki reklamowe w metrze warszawskim
2007 - AMS z tytułem Business Superbrands
2008 - Zwycięstwo w przetargu na umeblowanie Krakowskiego Przedmieścia, najbardziej prestiżowej ulicy Warszawy
2008 - Wprowadzenie na rynek kanału informacji pasażerskiej CityINFOtv
2009 - „Czy to dobre miejsce dla reklamy?” - prowokacja AMS-u Akcją Społeczną Roku
2010 - Zawarcie umowy konsorcjum AMS i Ströer w celu wspólnego ubiegania się o zawarcie umowy koncesji na budowę i utrzymanie wiat przystankowych dla Warszawy
2011 - Marek Kuzaka prezesem zarządu AMS SA
2011 - Wprowadzenie AMS Metrics – pierwszego na rynku narzędzia do liczenia parametrów mediowych reklamy zewnętrznej
2011 - AMS wyróżniony tytułem Perła Polskiej Gospodarki
2012 - Wygrane postępowanie koncesyjne na nowe wiaty w Krakowie
2012 - Budowa w Szczecinie pierwszych w Europie wiat Open
2012 - Rozstrzygnięcie postępowania koncesyjnego na wiaty w Warszawie. Najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum AMS-Ströer
2012 - AMS po raz drugi wyróżniony tytułem Perła Polskiej Gospodarki
2013 - Wprowadzenie CityINFOtv w Trójmieście
2013 - Powołanie Fundacji „Akademia Integracji”
2013 - Powstanie Instytutu Badań Outdooru (IBO) odpowiedzialnego za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku
2013 - Wprowadzenie nowej oferty autobusowej - Busback
2013 - Podpisanie umowy koncesji na budowę i utrzymanie wiat przystankowych w stolicy
2014 - Pierwsza z 1580. nowych wiat dla Warszawy
2014 - AMS po raz drugi z tytułem Business Superbrands
2015 - 25. urodziny AMS
2015 - AMS po raz trzeci wyróżniony tytułem Perła Polskiej Gospodarki
2015 - AMS po raz trzeci z tytułem Business Superbrands
2015 - AMS po raz szósty najlepiej ocenianym przez klientów biurem reklamy outdoroowej wg „Media&Marketing Polska”
2016 - AMS po raz czwarty wyróżniony tytułem Perła Polskiej Gospodarki
2016 - AMS Mecenasem Kultury Krakowa roku 2015 - Złoty Patron Medialny
2016 - AMS po raz siódmy z rzędu liderem rankingu biur reklamy outdoorowej „Media&Marketing Polska”
2017 - Wiaty przystankowe AMS nagrodzone na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach
2017 - AMS Biurem Reklamy OOH Roku „Media&Marketing Polska”
2017 - AMS po raz piąty wyróżniony tytułem Perła Polskiej Gospodarki.
Nie tylko biznesDla klientów
BACK TO TOP